Zoeken
Verlanglijst
Bestelbedrag boven € 175, GRATIS BEZORGING

Veelgestelde vragen

Hieronder staan de veelgestelde vragen die onze klantenservice iedere dag beantwoordt op een rijtje. Mocht het antwoord op uw vraag er niet bijstaan neem dan contact op en bel 023 547 47 64 of stuur een e-mail klantenservice@davidnieper.nl

Wij zijn bereikbaar:

8.00 uur - 20.00 uur maandag t/m vrijdag

9.00 uur – 17.00 uur zaterdag

Wordt alle mode in Derbyshire gemaakt?

Ja. Wij zijn trots op het feit dat wij een Britse bedrijf zijn en gevestigd in het graafschap Derbyshire, de bakermat van de Britse textielindustrie. Onze naai- en breiateliers gonzen van de machines waar ervaren machinisten bekwaam in traditionele kleermakers vaardigheden werkzaam zijn. Wij hebben ons volledig ingezet voor de Britse manufactuur en stimuleren onderwijs en vaardigheidstraining in de omringende gemeente.

Wat wij niet zelf maken maar wel in de collectie zijn opgenomen zijn merk lingerie, pantoffels, sokken en kousen. Alleen de internationale topmerken van hoge kwaliteit komen hiervoor in aanmerking.

Ontdek meer over ons

Hoe worden de kledingstukken gemaakt?

De kledingstukken komen op traditionele wijze tot stand in het eigen atelier in Derbyshire. Een vakkundig team van meer dan honderd coupeuses, patroonsnijders en breimachine werkers maken de modellen volgens aloude technieken die over de jaren verfijnd en verbeterd zijn. Alle coupeuses zijn in staat om een model zelf van begin tot einde af te maken. Het kan dan ook voorkomen dat uw bestelling speciaal voor u wordt gemaakt. Het aanhangende label wordt door de maaksters dan ook vol trots ondertekend.

Ontdek meer over hoe onze kledingstukken worden gemaakt

Waar komen de gebruikte stoffen vandaan?

Voor onze ontwerpen kiezen wij de mooiste stoffen en garens uit. Voor zover mogelijk gebruiken wij natuurlijke vezels op grond van schoonheid, duurzaamheid en milieuvriendelijkheid. Zo is er veel puur katoen, zachte lamswol, luxueuze zijde en kasjmier in onze collecties. Alle garens en stoffen moeten vooral zacht aanvoelen op de huid, comfortabel zitten en duurzaam zijn voor jarenlang draagplezier.

Ontdek meer over onze luxueuze stoffen

Mijn kledingstuk wordt speciaal voor mij gemaakt. Wat betekent dat?

Wij maken de kledingstukken in eigen atelier in Derbyshire. Als u een model hebt gekozen dat niet op voorraad is wordt het speciaal voor u gesneden en gemaakt. Ons klantenservice team neemt dan contact met u op om de leverdtum door te geven.

Ontdek meer over hoe wij de kledingstukken maken

Wordt er een verander service aangeboden?

Ja, een verander service wordt aangeboden. Voordat we een verandering aan kunnen brengen wordt eerst het kledingstuk toegezonden ter bevestiging van de juiste maat. Aan alle kledingstukken kunnen kleine veranderingen worden aangebracht behalve aan tricotmode.

Lees meer over onze kleding verander service

Naar welke landen maakt David Nieper leveringen?

Wij sturen leveringen wereldwijd.

Lees meer over onze porto- en verzendkosten.

Waarom is een model uit mijn catalogus niet meer verkrijgbaar?

Voor ieder model uit de nieuwste catalogus is voldoende stof beschikbaar en kan zodanig altijd voor u gemaakt. Soms worden stoffen plotseling niet meer voortgezet en een model is dan ook niet meer verkrijgbaar. Mocht dit onverhoopt gebeuren dan kan ons vriendeljke klantenservice team adviseren en u een gelijkwaardig model als alternatief aanbieden.

Houdt u soms speciale uitverkoop?

Ja, tweemaal per jaar. Als u zich heeft aangemeld voor e-mail berichten en catalogussen dan krijgt u hiervan automatisch bericht.

Hier aanmelden

Hoe wordt mijn bestelling opgestuurd?

Bestellingen worden per post bij u thuisbezorgd en alle pakketen zijn volledig verzekerd.

Bekijk onze verzend- en portokosten

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Nee, dat is niet nodig. Maar met een account zijn er vele voordelen zoals het sneller doorlopen van het betalingsproces bij de kassa, het zelf beheren van uw orders en het profiteren van speciale aanbiedingen.

Klik hier om een account aan te maken

Wanner wordt het bedrag in rekening begracht?

Zodra uw bestelling is verzonden wordt het bedrag van uw creditcard afgeschreven. Als uw bestelling in meerdere zendingen wordt verstuurd dan wordt niet het totaalbedrag maar het bedrag per zending afgeschreven.

Wanner ontvang ik mijn bestelling?

Uw bestelling wordt de volgende dag per Royal Mail 1st class verzonden en u ontvangt uw pakket binnen een aantal dagen bij u thuis. Heeft uw bestelling om een of andere reden vertraging opgelopen in het atelier, dan krijgt u telefonisch of per e-mail hiervan bericht.

Lees meer over het tot stand komen van onze kleding

Ondergoed, kousen en panty’s en slippers worden de volgende dag verzonden. Wachten wij op een achterstallige levering dan krijgt u telefonisch of per e-mail hiervan bericht.

Hoe stuur ik een kledingstuk retour?

Dat kan heel gemakkelijk. Uw bestelling wordt zonder problemen omgeruild of geretourneerd. Stuur daartoe het ongebruikte artikel in de originele verpakking, met bijgesloten retourbericht ingevuld, aan ons terug. De retoursticker vindt u links onderaan het verzendbericht. Vul aan de achterzijde van het verzendbericht alstublieft de reden in, bijv. retourneren of omruilen. Plaats na sluiting van het pakket de retoursticker over uw eigen adressticker heen en geef het pakket af bij een postagentschap. Bewaar het Track & Trace-nummer en wij doen de rest.

Mocht u niet voor 100% tevreden zijn met de kwaliteit van uw aankoop kunt u het retourneren en krijgt u wat u reeds betaald hebt onmiddellijk terug. Dat is onze garantie voor de hoge kwaliteit van onze mode.

Mijn bestelling is 10 dagen geleden verstuurd en ik heb ze nog niet ontvangen… Wat nu?

Het spijt ons dat de levertijd van uw bestelling is verstreken en u nog niets hebt ontvangen. Neem contact met ons op en bel 023 547 47 64 of klantenservice@davidnieper.nl voor verdere hulp. Wij zullen navraag doen bij de posterijen en geven u hiervan per ommegaande bericht.

Kan ik een bestelling annuleren?

Ja, dat kan, maar alleen vóór het moment van verzending vanuit het atelier in Engeland. Neem alstublieft, zodra u wilt annuleren, telefonisch contact met ons op 023 547 47 64 of via e-mail klantenservice@davidnieper.nl voor verdere hulp en informatie. Is uw bestelling reeds verzonden dan is deze altijd gratis en gemakkelijk te retourneren.

Kunt u mij verzekeren dat ik mijn bestelling thuis ontvang voor een bepaalde datum?

Wij helpen u altijd graag. Als u een verjaardag, vakantie of speciale gelegenheid in gedachte heeft, laat het ons weten en wij doen ons best op tijd te leveren. Neemt u alstublieft vroegtijdig contact met ons op via klantenservice@davidnieper.nl of bel 023 547 47 64.

Zijn cadeaubonnen te koop?

Ja. U kunt hier cadeaubonnen kopen

U kunt gratis een persoonlijke boodschap bijsluiten bij het electronisch bestellen.

Ook kunt u kiezen voor de geschenkverpakking. Hiervoor wordt een bedrag van € 8,00 in rekening gebracht.

Lees verder over onze cadeau service

Ik ben wijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Als u uw wachtwoord vergeten bent moet u het opnieuw resetten. Bij het inloggen klikt u op ‘wachtwoord vergeten” en volgt u de aanwijzingen. U ontvangt een e-mail met een link voor het resetten van uw wachtwoord.

Is online bestellen veilig?

Bij het elektronisch overmaken van uw gegevens wordt de veiligheid ervan gewaarborgd. Uw creditcard gegevens zijn voor ons onzichtbaar en worden niet opgeslagen. Het wordt via een beveiligd systeem verwerkt waarvan de veiligheidseisen overeenkomen met die van Visa en Mastercard.

Verzending naar Nederland en wereldwijd

Verzend- en portokosten vanaf € 6,50 voor een verzekerde levering

Verder lezen

Gratis retourneren

Ieder item wordt kostenloos snel en probleemloos geretourneerd of omgeruild.

Lees meer

Catalogus aanvragen

Op verzoek sturen wij u kostenloos catalogussen met onze nieuwste collecties.

Lees meer

Satisfaction Guaranteed

Everything you buy is fully covered by our 100% No Quibble, Satisfaction Guarantee

Find Out More
Newsletter popup

Zeg ‘Ja’ tegen goede dingen

Wees er als eerste bij voor speciale aanbiedingen en exclusieve wetenswaardigheden

Meldt u aan en als bedankje ontvangt u 10% korting bij uw eerstvolgende bestelling

U kunt zich ten alle tijden uitschrijven. Wij hechten veel waarde aan privacy. Lees onze privacyverklaring

NEE DANK U, VERDER WINKELEN
DANK U!

DANK U!

Er zijn nog meer goede dingen voor u in aantocht

Menu
Zoeken
Verlanglijst
Zoeken